محمود محمود ، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
رضارضا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خمبل و فنقول و فسقل

آرزوهای ما

1395/3/21 23:50
783 بازدید
اشتراک گذاری

(محمود: اول دبستان)

 

قبل از تولد بچه ی اولمون،

من گفتم دوست دارم بچه م آخوند شه، باباش گفت من دوست دارم هنرمند شه.

با هم تصمیم گرفتیم! روحانی هنرمند شه.

 

ولی خودش؛

در سر، هوای فوتبال داره و در عمل، یک روحانی هنرمند فوتبالیسته!

(روحانی، چون بدون اینکه ما بهش بگیم، خودشو ملزم به رعایت مستحبات دینی میکنه: مثلا بدون بسم الله غذا نمیخوره -کاری که من بعد از 35 سال زندگی، هنوز یادم میرهخجالت- یا مثلا موقع خوردن -حتی بستنی خوردن!- رو به قبله میشینه و... کارهایی از این قبیل

هنرمند، چون با برنامه پینت و فتوشاپ، خوب کار میکنه. کلا ظریف کاریاش خوبه.

فوتبالیست، چون هم خیلی دوست داره و هم به اذعان فوتبالیست های فامیل! در حد خودش، بازیش خوبه)

 

 

(نقاشیهای محمود، کلاس اول)

 

اولین فتوشاپ کاری مودمون:

ایده و اجرا از خودش بودهچشمک

 

پسندها (4)

نظرات (2)

تبسم
25 خرداد 95 14:16
بابا ماشاالله.عالی.
"راز"
16 شهریور 95 14:09
درود بر اين بزرگمرد فوتبالیست هنرمند روحانی!!!♥